Edukacinė išvyka po Vilniaus senamiestį

Spalio 25 d. kartu su svečiais iš Lenkijos aplankėme Vilniaus senamiestį. Pagrindinė ekskursijos dalis prasidėjo nuo šv. Petro ir Povilo bažnyčios ir  truko bažnyčios požemiuose.  Gidė labai įdomiai papasakojo apie Vilniaus senamiestį. Sužinojome Rotušės bokšto istoriją, apie varpų ir laikrodžio reikšmę miestui.

Mokiniai ekskursijos metu lankėsi senamiesčio garsiojoje Bokšto ir Šv. Kazimiero gatvių panoraminėje apžvalgos aikštelėje prie 16 a., Vilniaus gynybinės sienos Bastėjos, prie rašytojo Česlovo Milošo laiptų Onos Šimaitės gatvėje. Keliavo  Adomo Mickevičiaus pėdsakais, lankėsi poeto kalėjime (Konrado celėje Nr. 4), kur kalėdamas poetas parašė garsųjį kūrinį – poemą „Vėlinės“.

Aplankėme vieną iš gražiausių Vilniaus simbolių  – šv. Onos bažnyčią. Šv. Onos bažnyčia labai dažnai pavadinama vienu gražiausiu Vilniaus statiniu. Ne veltui legenda byloja, kad šią bažnyčią Napoleonas Bonapartas norėjo nusinešti ant delno pas save į Paryžių. Ši legenda labai puikiai atspindi bažnyčios grožį bei eleganciją.

Pagaliau pasiekėme Aušros Vartus. Užėjome į vidų, pamatėme stebuklingo grožio Aušros Vartų  Švč. Mergelės Marijos paveikslą. Pasimeldėme ir palikome koplyčią.

Mūsų kelionė baigėsi, atsisveikinome su gide ir kupini įspūdžių grįžome į mokyklą.